Moet al voor de derde keer mijn wachtwoord resetten. Bovendien, dit is een nederlands/belgische site. Waarom Engelse tektsen tussendoor?
- Gestart 8 maanden geleden door Melek
-
Henry: U kunt uw wachtwoord eenvoudig wijzigen. Kijk hier voor instructies: http://www.bvn.nl/faq/Forum
-
Ik heb wel degelijk op OK geklikt !
Misschien zit er een schroefje los in de satelliet ???
Trouwens als we de verkeerde satelliet zouden kiezen krijgen toch helemaal geen beeld van BVN ??En tussen twee haakjes mijn kennisje Frances, die geen Nederlands spreekt maar de gids voor haar vader afdrukt, kan nog steeds het Google-kaartje niet krijgen, hoewel ze in dezelfde lokatie woont als ik :- Sydney Australie.
Haar gids toont nog steeds Nederlandse tijden. -
@Hzirkzee: BVN heeft meerdere klachten gehad over het ontbreken of niet leesbare (grijze) Google-plaatje. De internetafdeling heeft de afgelopen weken naarstig gezocht naar een oplossing en het blijkt dat sommige computers verschillende IP adressen kunnen hebben en dan selecteert Google geen enkele lokatie. De internetafdeling heeft het systeem nu zodanig ingesteld dat het eerste IP adres wordt opgepikt en dat lijkt (voor de meeste mensen) te werken.
Reageer
U moet inloggen om te kunnen posten.