wachtwoord
  • Gestart 8 maanden geleden door Melek
  1. Melek
    Lid

Moet al voor de derde keer mijn wachtwoord resetten. Bovendien, dit is een nederlands/belgische site. Waarom Engelse tektsen tussendoor?

Geplaatst 8 maanden geleden
  2. Why do I have put in my Wachtwoord, everytime. I mark the box to remember my Wachtwoord but it don't help. If was a easypass word to remember, it won't bad.

Geplaatst 7 maanden geleden
  3. hzirkzee
    Lid

Volgens mij hoef je je wachtwoord, zoals je die krijgt van BVN per e-mail, maar een keer in te zetten.
    Daarna kan je automatisch het forum in.
    Je kunt daarna als je wilt, via je profiel, je wachtwoord veranderen!

4. Henry: U kunt uw wachtwoord eenvoudig wijzigen. Kijk hier voor instructies: http://www.bvn.nl/faq/Forum

5. hzirkzee
    Lid

De onthoud functie van mijn wachtwoord vergeet steeds vaker mijn wachtwoord the onthouden !

6. Tana2009
    Lid

Ik heb nu ook al voor de 3e keer moeten resetten.
    En niet omdat ik uitgelogd heb.
    Ook springt de gekozen satelliet er uit zodat ik die ook elke keer moet resetten.
    En dit is niet makkelijk als je bijna geen verbinding hebt!
    Het is een TRAGICOMEDI!!!!!

7. De satelliet "verspringt" omdat u waarschijnlijk niet op "ok" heeft geklikt: selecteer bij het Google-kaartje de juiste satelliet door op "ok" te klikken. NB: wanneer u vergeet de juiste satelliet te kiezen, krijgt u niet de juiste lokale tijd op uw scherm! Succes.

8. hzirkzee
    Lid

Ik heb wel degelijk op OK geklikt !
    Misschien zit er een schroefje los in de satelliet ???
    Trouwens als we de verkeerde satelliet zouden kiezen krijgen toch helemaal geen beeld van BVN ??

En tussen twee haakjes mijn kennisje Frances, die geen Nederlands spreekt maar de gids voor haar vader afdrukt, kan nog steeds het Google-kaartje niet krijgen, hoewel ze in dezelfde lokatie woont als ik :- Sydney Australie.
    Haar gids toont nog steeds Nederlandse tijden.

9. @Hzirkzee: BVN heeft meerdere klachten gehad over het ontbreken of niet leesbare (grijze) Google-plaatje. De internetafdeling heeft de afgelopen weken naarstig gezocht naar een oplossing en het blijkt dat sommige computers verschillende IP adressen kunnen hebben en dan selecteert Google geen enkele lokatie. De internetafdeling heeft het systeem nu zodanig ingesteld dat het eerste IP adres wordt opgepikt en dat lijkt (voor de meeste mensen) te werken.

10. aammerlaan11
    Lid

Ik heb al jaren lang een ID en password. Waarom is dat nu ineens verkeerd. Een stelletje amateurs die het leven van een verstandige gebruiker zuur maken. Wat een zure en domme troep daar in Nederland. Slappe hap.

Reageer

U moet inloggen om te kunnen posten.

Tags
Nog geen tags.