Aangegeven tijdstip altijd een uur achter.
  • Gestart 6 maanden geleden door duif
  1. duif
    Lid

Als ik naar bvn.nl ga staat er dat ik in Burlington Ontario woon, correct, satelliet aangegeven de AMC 4, maar de tijdstip dat het hier moet zijn is een uurtje achter.. Het is nu 9:20 en er staat 8:20. Als ik op GIDS druk, blijft het verkeerd. Alleen als ik inlog en dan terug naar GIDS ga is het juist. Waarom is dat?

Geplaatst 6 maanden geleden
  2. duif
    Lid

Hoi BVN, hoe komt dit boven aangegeven gebeurtenis, en hoe kan dat opgelost worden?

Geplaatst 5 maanden geleden
  3. Ga naar de homepage van deze website en kijk aan de rechterkant van de pagina op het Google-kaartje. Kijkt u via de satelliet die staat aangegeven? Klik dan op "ok". Kijkt u via een andere satelliet, klik dan op "Klopt uw lokatie niet klikt u dan hier". Vul vervolgens de juiste lokatie in en klik op "ok". Klik dan op "ja ga verder" (of "wijzig") en selecteer de juiste satelliet door op "ok" te klikken. NB: wanneer u vergeet de juiste satelliet te kiezen, krijgt u niet de juiste lokale tijd op uw scherm!

4. duif
    Lid

de lokatie en satelliet zijn goed aangegeven! Was altijd al zo.

5. @Duif: het is belangrijk dat u niet vergeet de satelliet te selecteren door op "ok" te klikken, anders geeft de TV-Gids niet de juiste tijden aan. Wilt u dat nog eens proberen? Succes.

Reageer

U moet inloggen om te kunnen posten.

Tags
Nog geen tags.