Na het NOS Journaal het weeroverzicht. Wat is hier aan de hand? We krijgen Europa, Afrika en het Midden Oosten te zien in Amerika, maar Noord en Zuid Amerika en Azie zijn allemaal "weer"loos! Niet erg geslaagd!
- Gestart 5 maanden geleden door lindemans8612
-
Tja ik vind ook het weerbericht met die rechthoeken een grote achteruitgang. Maar er is goed nieuws. Maak een link naar
http://www.accuweather.com/world-forecast.asp?partner=accuweather&myadc=0&traveler=0&zipcode=ASI|TH|TH072|UDON%20THANI|&metric=1
en U zit goed met de weersvoorspellingen tot wel 15 dagen. Voorbeeld is Udon Thani maar U kunt voor Uw eigen stad kiezen.
Mooiste TV weerbericht overigens van Euronews, men gaat over alle landen met de camera en toont max temp en zon/wolk/neerslag/onweder. -
Beste lindemans8612, heb je nu werkelijk iemand uit Nederland nodig om de weersverwachting te geven van Australie en Nieuw Zeeland?????
Hebben jullie daar geen lokaal TV Station?
Ik vraag me soms af waar jullie je in den vreemde toch zo druk over maken. Bekijk het weer op je lokale zender en wat mij betreft mag BVN stoppen met het uitzenden via van die eindeloos lang durende weerberichten.
Reageer
U moet inloggen om te kunnen posten.