promo Toren C
  • Gestart 6 maanden geleden door esin
  1. esin
    Lid

Beste BVN

Ik heb al een aantal keer het filmpje ter aankondiging van Toren C voorbij zien gaan. Ik vind dit eerlijk gezegd niet zo'n geschikt filmpje voor kinderogen. Kan dit niet aangepast worden? Gezien de regelmatige herhalingen van promo's (Hi, my name is Sarah Darwin... gaaaap...) ben ik bang dat de aankondiging van Toren C toch een keer gezien wordt door mijn zoon en daarvoor vind ik het echt te sexueel getint.

Geplaatst 6 maanden geleden
  2. RaYiTa
    Lid

???????....2010
    Je zal je zoon maar wezen.....

3. esin
    Lid

@ Rayita

Dit heeft niets te maken met het jaar waarin we leven, dit heeft te maken met waar een kind wel of niet aan toe is. Wat weet jij van mijn kind? Helemaal niets. Je kunt dus geen enkel oordeel geven. Laat dat dan. Als ik dit forum lees, zie ik dat er erg veel vervelende reacties in staan. Is het nu zo moeilijk iemand gewoon een vraag te laten stellen, zonder meteen een niets toevoegende, nare opmerking te plaatsen? Bah.

4. @esin, Net als de andere promo's, wil BVN ook graag de promo voor Toren C uitzenden. We zenden deze echter alleen uit tussen de avondprogramma's door.

5. esin
    Lid

@ BVN

Het is fijn te weten dat ik de promo niet smiddags of rondom Sesamstraat hoef te vrezen. Hartelijk dank voor uw reactie.

6. Griesdoorn
    Lid

In afwachting van NOVA zie ik een stukje van het programma Toren C, Ik vind dit programma gewoon een belediging van de kijker, wat een rotzooi.

Geplaatst 5 maanden geleden
  7. RaYiTa
    Lid

???????....2010

Geplaatst 5 maanden geleden
  8. Paradise FM
    Lid

??????? 2011 !

Geplaatst 4 maanden geleden
  9. RaYiTa
    Lid

??????? 2012 !