Sinds een paar uur heb ik groene sneeuw met zwarte balken in beeld. Dit heb ik nooit eerder gezien, de andere paar zenders doen het wel, dus met mijn dish lijkt niets aan de hand. Zijn er meer meldingen vanuit Brooklyn, New York, USA?
- Gestart 5 maanden geleden door Marjolein
-
Sinds 7.30 uur (Canadese tijd in Perth) hebben ook wij het zelfde verschijnsel op de BVN zender als waar over Marjolein in Brooklyn schrijft.Ook hier nog nooit eerder gezien.
Hoop dat jullie ons kunnen vertellen of dit een BVN Probleem is en please.........hopelijk is het te verhelpen???
Alvast dank!Jackie.
-
En in Hudson, Ohio exact hetzelfde. Zat net lekker klaar voor De Wereld Draait Door en opeens groen beeld. Het gaat niet weg en was al bang dat er iets goed mis is. Maar zie dus nu dat het bij jullie ook is hetgeen me enigszins gerust stelt en hopelijk fixt BVN het probleem snel.
Net weer een beetje normale tijden nu Daylight Savings Time weer is ingegaan al zal ik Pauw & Witteman gaan missen 's avonds (te laat). Maar ja komt dan weer Journaal voor in de plaats (in wintertijd net rond etenstijd dus niet handig). De tv gids was ook niet helemaal oke gisteren. Hopelijk snel alles weer goed! -
Maar op Curacao heb ik nog steeds een zwart beeld met de mededeling "signal is weak" en dat al gedurende 22 uur. De ontvangst op Curacao is dus ten 1800 uur lokale tijd niet hersteld. Alle andere kanalen die ik via dezelfde schotel en satelietontvanger ontvang, zijn wel goed.
Reageer
U moet inloggen om te kunnen posten.