Storing in Brooklyn, New York?
  • Gestart 5 maanden geleden door Marjolein
  1. Marjolein
    Lid

Sinds een paar uur heb ik groene sneeuw met zwarte balken in beeld. Dit heb ik nooit eerder gezien, de andere paar zenders doen het wel, dus met mijn dish lijkt niets aan de hand. Zijn er meer meldingen vanuit Brooklyn, New York, USA?

Geplaatst 5 maanden geleden
  2. Jackie van der Veen-Oving
    Lid

Sinds 7.30 uur (Canadese tijd in Perth) hebben ook wij het zelfde verschijnsel op de BVN zender als waar over Marjolein in Brooklyn schrijft.Ook hier nog nooit eerder gezien.
    Hoop dat jullie ons kunnen vertellen of dit een BVN Probleem is en please.........hopelijk is het te verhelpen???
    Alvast dank!

Jackie.

3. hettinga
    Lid

Ook wij hebben last van deze storing ,het is nu bijna 9:30 uur dus al 2 uren aan de gang.wij zitten in ontario .Hopelijk duurt het niet al telang

Anneke

4. bunkoilabc
    Lid

Geen ontvangst in Florida. rond de zelfde tijd.
    horen gaarne
    Marlies Hulsker.

5. jlouwes
    Lid

Zelfde probleem als voorgaande posters.
    West kust Canada (Victoria).

6. stephanjudith
    Lid

En in Hudson, Ohio exact hetzelfde. Zat net lekker klaar voor De Wereld Draait Door en opeens groen beeld. Het gaat niet weg en was al bang dat er iets goed mis is. Maar zie dus nu dat het bij jullie ook is hetgeen me enigszins gerust stelt en hopelijk fixt BVN het probleem snel.
    Net weer een beetje normale tijden nu Daylight Savings Time weer is ingegaan al zal ik Pauw & Witteman gaan missen 's avonds (te laat). Maar ja komt dan weer Journaal voor in de plaats (in wintertijd net rond etenstijd dus niet handig). De tv gids was ook niet helemaal oke gisteren. Hopelijk snel alles weer goed!

7. Hugo
    Lid

Ook op Curacao, via de AMC4, groen beeld en strepen. Dat wordt dus TeleCuracao of DirecTV. Hopelijk wordt het probleem snel verholpen.

8. wimenmarlies
    Lid

Ook wij hebben het zelfde probleem.
    Manitoba Canada.

9. Marjolein
    Lid

In Brooklyn doet BVN het nu weer. Hopeijk in Canada, Curacao, Ohio, Florida etc. ook weer. Het was dus bepaald geen lokaal probleem. Bedankt voor alle reacties!

10. frans.piket
    Lid

Ja hoor, ook op Curacao is het weer in orde

11. wimenmarlies
    Lid

ja hier doet hij het ook weeerrrr!!!!!
    Manitoba, Canada

12. hettinga
    Lid

Joe hoe!! ook hier in kitchener doet ie het weer.

Anneke

13. schellekens14412
    Lid

Maar ik heb hier op Curacao alleen maar de mededeling "signal is weak" en dus al de hele avond geen BVN

14. Allen: Vanwege een storing bij één van onze distributiepartners, zijn er problemen geweest met de BVN-uitzendingen in Noord-Amerika en de Cariben. Onze excuses voor het ongemak. De ontvangst is inmiddels hersteld.

15. schellekens14412
    Lid

Maar op Curacao heb ik nog steeds een zwart beeld met de mededeling "signal is weak" en dat al gedurende 22 uur. De ontvangst op Curacao is dus ten 1800 uur lokale tijd niet hersteld. Alle andere kanalen die ik via dezelfde schotel en satelietontvanger ontvang, zijn wel goed.

16. Prof J J K N V B van der Togt
    Lid

Hier in Missouri niks van gemerkt.
    Goed idee is om bij storingsmeldingen de tijd te vermelden, lokaal of GMT/UMC.

17. @Schellekens144: is de ontvangst inmiddels hersteld? Zo nee, dan adviseren wij u uw apparatuur te resetten.

Reageer

U moet inloggen om te kunnen posten.

Tags
Nog geen tags.